hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

Trerättersmiddag

Kategori: Jenny's life

Hej, förlåt för att uppdateringen har sugit de senaste dagarna, men nu ska det ändras. Jag har nämligen fått flera bloggläsare som kollar in min blogg även fast uppdateringen varit dålig, ni är Amazing! Idag var jag i alla fall på skolan, så himla skönt att vara tillbaka. Efter skolan så åkte jag hem och vilade innan min familj gick till farmor för att äta trerätters middag, så det var supergott! Nu har jag nyss kommit hem och kollar på tv och ska snart städ mitt rum, kvällens projekt typ!
 
Senaste bilden från min instagram
 
 

Kommentarer

  • Cajsa Persson säger:

    går du på gymnasium eller högstadiet? och vart går du

    2013-10-13 | 15:18:02
    Bloggadress: http://cajsapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: