hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

Q/A

Kategori: Frågor och svar

går du på gymnasium eller högstadiet? och vart går du
Jag går på gymnasiet, och går Humanistiska programmet.
 
jätte snygg outfit. Humanistiska programet vad gör då? :) fin blogg btw! :)
Tack så mycket! Alltså på Humanistiska programmet så hör man väl vad man gör, Human = människa, så vi humanister är typ speciellt inriktade på människan, språket, psykologi osv :)
 
Fin du är! :)
Jag dansar också, vilken sorts dans dansar du? :D
Tack, jag dansar modern dans och balett.
 
Vad är det för dans du håller på med? :D 
Kolla på frågan ovanför :)
 
Köpte du jackan som du har på dig? :)
Yes i did!
 
åh var the bling ring filmen bra? :)
Jo, jag älskar ju kläder, glitter och sånna tjejgrejer så det var en film för mig. Dock tyckte jag den slutade dåligt och var lite seg, men annars var den faktist bra.
 
Tror du skolfotona blir bra? :) fin bild!
Ja, jag fick hem en kod osv, så jag har ju kollat på bilderna, och jag tycker att de blev bra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: