hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

En höstoutfit / Dagen

Kategori: Mode/outfits

Untitled #38
Skulle speciellt vilja ha linnet på bilden jag gjorde, synd att jag ska spara pengar haha. Idag så gjorde jag i alla fall allt annat än att spara pengar. Mötte upp Emma på stan efter skolan, sedan fikade vi på rutiga duken innan vi gick och fikade på Waynes. 5:e gången för mig på typ 5 dagar, jag behöver fikaterapi haha. Sedan kom jag hem och skrev en naturrapport i 3h, men nu är jag klar och jag tror jag kommer få bra betyg på den, så det känns super. På lördag åker jag upp till mormor också, och då blir det ingen bloggning föränn onsdag tror jag, men några tidsinläggda inlägg ska jag nog kunna fixa. Nu ska jag snart sova, ciao!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Jätte fin outfit!!
    Och jätte fin blogg!<3

    2013-10-27 | 19:42:17
    Bloggadress: http://juliaemmaa.blogg.se
  • AlvaBlomkvist säger:

    jätte snygg outfit. Humanistiska programet vad gör då? :) fin blogg btw! :)

    2013-10-29 | 19:17:36
    Bloggadress: http://alvablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: