hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

Några frågor

Kategori: Frågor och svar

asfina, pris?
Både den kortärmade och långärmade Odd molly tröjan kostade 595:-, styck alltså.
 
hur många th plagg äger du?
Just nu är jag ägare till tre stycken Tommy Hilfiger plagg, ett par jeans, en vit tjocktröja och en svart t-shirt.
Här ser ni den kortärmade Odd molly blusen och mina Tommy Hilfiger Jeans.
Älskar Odd Molly, vart bor du i vanliga fall?
Jag bor i Härnösand.
 
Vilken linje ska du gå?
På gymnasiet ska jag gå humanistiska linjen med inriktning språk.
 
Vad jobbar din mamma med då?
Jag vet inte vad man kallar det, tyvärr, men jag hjälper till den här veckan då de har ett dagläger.
 
Vad är det för märke på byxorna??
Tommy Hilfiger.
 
ska du fixa en "riktig design" istället för en gratis design?
Nej, jag vet inte hur man gör, hehe.
 
Hur många vs bodymists har du? Vilka?
Jag har två stycken Victorias Secret body mists, Secret craving och Moonlight dream.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: