hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

Svar på frågor

Kategori: Frågor och svar

Fett coolt med blondorgande underhår, gjorde du det hemma eller hos frisör?
Tack så mycket, men det är mitt naturliga hår, så det är inte gjort hos frisör.
 
Hur luktar alla dina VS bodymists?
Orkar inte beskriva, men gott luktar dom, dock är VS ganska överskattat.
 
Vilken av dom luktar godast?
Moonlight Dream tror jag, dock luktar alla typ lika gott så jag vet inte.
 
Varifrån är din kofta du har på bilden? Odd molly?
Haha, nej den är från en affär mittemot Birsta city, kommer tyvärr inte ihåg namnet.
 
Åh, jag älskar verkligen VS! Nu har jag bara Endless Love, har du provat den?:)
Nej det har jag inte, men har hört att den luktar väldigt fräsch.
 
Fina kläder, men hallå vad kostade tröjan? Tommy Hilfiger är väl jättedyrt??
Den kostade 1400:-, väldigt överdrivet pris så jag ångrar lite att jag köpte den. Vad som är jättedyrt är nog upp till var och en, vissa tycker t.ex att 500:- är jättedyrt.
 
Vart finns den som är rosa inuti? ? :)
Den är från Abercrombie & fitch.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: