hejsanjenny.blogg.se

Jenny Åkerlund Berg

Igår

Kategori: Jenny's life

 
Igår vad jag i Birsta med min kompis Emma, så vi började med en lunch på tacobar innan vi började shoppa. Jag fick med mig en knallrosa jacka, en vit halsduk och en parfym, sedan var jag inne på Gant också, men de hade inte det jag ville ha i min storlek.
 
När vi kände oss klara så gick vi i alla fall till busstationen och väntade på bussen, som aldrig kom. Så sedan gick vi deppade tillbaka och tröstfikade på café charm och köpte tröstgodis på jamjam, haha. En annan buss hämtade i alla fall upp oss vid halv sju så det var ju jättebra!

Kommentarer

  • Matilda - Hästar & Foto säger:

    Åh, gud vad gott med Tacos! :) Det suger när bussarna inte kommer. Hatar när de är sena/inställda när jag ska hem från skolan...

    Köpte du jackan som du har på dig? :)

    2013-10-07 | 18:26:49
    Bloggadress: http://mtphotography.blogg.se
  • Rebecka säger:

    Älskar din jacka! :)

    2013-10-07 | 23:53:56
    Bloggadress: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här: